time to see

Saturday, April 24, 2010

kawan sekampung



ni la sebahagian kawan2 sekampung aku..dari kecik sampai la sekarang nih
dorang la hiburan aku dekat kampung tuh
kalo dorang xde rase sunyi je kampung
miss u ma village fren..
haha..


yang nih mase aku sara diri kat depan umah jerk..
mase tuh aku seorang peniaga..
name kedai aku ialah
"FIRE BURGER'
sebab ape name kedai aku cam uh?..
sebab aku nih peniaga burger..
xkan la jual burger nak letak name kedai
fireman pulak..
kenkawan pon ade gak..
kalo dowang xde sunyi le kedai burger aku tuh..
tengs kawan2..



yang nih mase aku ngan dowang belaja sara diri sendiri
at desa cemerlang..
kerja kilang jerk..
uniform yang kitorang pakai nih,sebenarnya bukan uniform kilang
tapi uniform member2 aku yang keje kat pandan seller..
hahaha..saje mempleasing kan gaya..
hahaha..




setiap petang kalo cuaca elok kami semua pegi men futsal
dekat court yang x berapa nak cantik uh..
rajin jugak men futsal nih..
kire da jadi rutin harian dan feveret sukan la nih..
kadang bile ade tournament jerk kitorang akan buat team
pegi join tuornament tuh..
bile da hari2 main futsal..
so, kitorang kat tournament uh pon berjaya mengalah kan team2 yang lain..
team kitorang nih,
ramai gak yang kenal dan gerun bile nak fight..
haha..
tu pun hasil dari court yang x berapa nak elok uh
kalo xde court uh camne kitorang nak men futsal..
tapi skang da ade court baru..
court uh aku snap lagi..
sebab da lame x balik kampung..
T_T



tapi semua tu cepat betul berlalu..
sekarang masing2 dah buat hal masing2..
mane yang kerja,akan terus kerja..
mana yang sambung belajar macam aku nih..
akan terus belajar..
sekarang nih mmg susah kitorang nak bersama macam dulu lagi.
tapi jangan ingat kitorang xleh nak macam dulu lagi..
tunggu lah time semua dapat cuti..
habes riuh kampung di buatnye..
xsabo aku nak tunggu cuti nih..
yearggghhhh!!!!
haha..



..KaWaN-KaWaN
Tak maHU
LaWaN..
(^_*)v


No comments:

Post a Comment